Thursday, April 26, 2012

Glamour Day

Shirt - River Island ; Glasses - Reserved ; Necklace - H&M ; Earings - H&M ; 


W sobotę - 21.04 odbył się Dzień Glamour, więc oczywiście nie mogło mnie zabraknąć w sklepach. Moim nabytkiem jest m.in. jasna koszula i okulary ze złoto-miętowymi oprawkami. A wisior i kolczyki kopiłam wcześniej, ale według mnie pasują do okularów, więc postanowiłam przedstawi je razem z innymi rzeczami.

ENGLISH: On Saturday - 21.04 was Glamour Day, so of course I had to go shopping. I bought  i.a bright shirt and glasses. The necklace and earings I bought earlier but they fit to glasses so I decided to show them now.





Będąc w sobotę w River Island wzięłam stamtąd gazetę i muszę przyznać, że jest całkiem fajna. Szczególnie zainteresował mnie styl Purist w niej opisany, ale także Miami i Club House. Polecam przeczytanie sobie tej gazetki. Są w niej również ciekawe sesje zdjęciowe.

ENGLISH: On Saturday I was in River Island and I took this newspaper and I think it is really nice. Especially I was intersted in Purist style, but I also like Miami and Club House. There are also nice photoshots in it.



Nie mogłam się powstrzymać i musiałam pokazać tą książkę na blogu. Jest po prostu oszałamiająca! Nie można się oderwać. Zagadka w tym kryminale ma dość zaskakujące rozwiązanie, a jedna z głównych bohaterów - Lisabeth Salander zachwyciła mnie! W prawdzie jest trochę dziwna, jest wariatką, jest kompletnie aspołeczna, lecz z wielkim genialnym umysłem! Naprawdę, ma coś w sobie. Jestem pod ogromnym wrażeniem tej książki i już zabieram się za następną cześć. Wam również polecam przeczytanie.

ENGLISH: I couldn't stop myself from writing about that book. It is The Girl with The Dragon Tattoo. I think it's brilliant! Mystery in this thriller has got suprising end and in my opinion one of the main characters - Lisabeth Salander was fantastic! In fact she is a little bit weard, she is insane, she is not social at all, but she is a genius! She really has got something in herself. I am very impressed with this book and now I am starting the second part of this trilogy. I recommend this book with all my heart!

Love,
Z.



No comments:

Post a Comment

Witam! Jestem bardzo wdzięczna za pozytywne komentarze, które zostawiacie pod moimi postami. Naprawdę to doceniam. Jednakże nie toleruję cyber bullingu, więc wszystkie negatywne komentarze obrażające mnie zostaną zignorowane

Hello! I am very grateful for positivie comments that you leave under my posts. I really appreciate it. However I don't tolerate cyber bulling, so all the negative comments that insult me will be ignored.

Love,
Z.