Wednesday, April 18, 2012

Mohair Beret





A Bib And Brace - H&M ; Shirt - Second Hand ; Mohair Beret - Grandma's closet ; Tights - C&A
Szczerze...nie wiem skąd wzięłam pomysł na tą stylizację..... Chyba moherowy beret babci mnie zainspirował. Bardzo kojarzył mi się z takim paryskim szykiem i jak się potem dowiedziałam faktycznie przywieziony jest z Francji. Jednakże dopasowałam zwyczajne spodenki ogrodniczki, które według mnie, nawet jeśli nie zachwycam się nimi na co dzień, są taką rzeczą którą warto mieć. 

ENGLISH:  Honestly... I don't know from where I got the idea for this outfit.... I think that mohair beret form my Grandma's closet inspired me. For me it was like Paris shick and I found out later that it was really from France. However I added Bib and Brace, that in my opinion, even if I am not talking about them everyday, they are one of these things that you should have.

2 comments:

Witam! Jestem bardzo wdzięczna za pozytywne komentarze, które zostawiacie pod moimi postami. Naprawdę to doceniam. Jednakże nie toleruję cyber bullingu, więc wszystkie negatywne komentarze obrażające mnie zostaną zignorowane

Hello! I am very grateful for positivie comments that you leave under my posts. I really appreciate it. However I don't tolerate cyber bulling, so all the negative comments that insult me will be ignored.

Love,
Z.