Sunday, June 3, 2012

Top Shop Stuff











Shoes, Sweater, Bracelet, Shorts - Top Shop ; Bag, Necklace, Pink Shirt - H&M ; White Shirt - VeroModa  
W środę byłam w Warszawie i zajrzałam do Złotych Tarasów. Dzięki temu upolowałam pare rzeczy z Top Shopu, który uważam za bardzo fajny sklep, pomimo, że nie często w nim bywam i pomimo wysokich cen. Byłam jeszcze w paru innych sklepach ale w sumie wyszłam z rzeczami jeszcze tylko z H&M i Vero Mody.

ENGLISH: On Wednesday I was in Warsaw so I went to a shopping mall called "Złote Tarasy". Thanks to that I got some things from Top Shop. I really like this shop, despite the fact I am not so often there and prices are high. I also bought things in H&M and Vero Moda.

1 comment:

  1. Wooow, jakie cudeńka! Szkoda, że w Krakowie nie ma top Shopu! :(

    Pozdrawiam! :*

    ReplyDelete

Witam! Jestem bardzo wdzięczna za pozytywne komentarze, które zostawiacie pod moimi postami. Naprawdę to doceniam. Jednakże nie toleruję cyber bullingu, więc wszystkie negatywne komentarze obrażające mnie zostaną zignorowane

Hello! I am very grateful for positivie comments that you leave under my posts. I really appreciate it. However I don't tolerate cyber bulling, so all the negative comments that insult me will be ignored.

Love,
Z.