Tuesday, May 1, 2012

E For Elegant Black



T-shirt - Gatta ; Jacket - Stradivarius ; Skirt - River Island
Jestem teraz jak wczesniej wspominałam w Turcji, gdzie temperatura sprzyja noszeniu krótkich spódnic, ale wiem, że w Polsce również gorąc, więc przesyłam tą stylizacje. Jest dośc elegancka, więc najlepiej nadawałaby się na jakąs imprezę, ale nie tylko. Można zmienic dodatki, zmieniając w ten sposób outfit. Zamiast marynarki dorzucic zwykly sweter a zamiast naszyjnika, drobny wisiorek. Zależy od sytuacji i preferencji. Ja osobiście bardzo lubie elegancki styl i takiego się trzymam.

ENGLISH : Like I sad earlier currently I am in Turkey, where temperature is high, but I Heard that in Poland also, so I give You this out fit. It’s pretty elegant, so it’d be good for a party, but not only. You can change acesorries to change out fit. Instead of jacket you can add a sweter and instead. It depends of situation and preferences. I like more elegant style so I wear it that way.



Te spodenki pomalowala farbami akrylowymi wlasnorecznie moja kolezanka. I uwazam ze sa naprawde swietne! Niedlugo pokaze stylizacje rowniez z pomalowanymı spodniami ale dlugımi. Jednakze zamıerzam rownıez zabrac sıe w najblizszej przyszlosci do pomalowania spodenek we flage Stanow, bo bardzo spodobal mi sıe ten pomysl. Lakiery zas kupilam w sklepiku na bazarku po bardzo okazyjnej cenie. Kolor naprawde sıe fajnie trzyma, bo wyprobowalam juz ten "morski".

ENGLISH: This shorts are painted with acryl farbs by my friend and I think it looks really good. Soon I will show outfit with also coloured pants. But I am going to paint my own shorts in American flag pattern, because I love the idea! These nail lacquer I bought in a Turkish shop and the price was very low. The colour is really good, because I tested this "green" one.

No comments:

Post a Comment

Witam! Jestem bardzo wdzięczna za pozytywne komentarze, które zostawiacie pod moimi postami. Naprawdę to doceniam. Jednakże nie toleruję cyber bullingu, więc wszystkie negatywne komentarze obrażające mnie zostaną zignorowane

Hello! I am very grateful for positivie comments that you leave under my posts. I really appreciate it. However I don't tolerate cyber bulling, so all the negative comments that insult me will be ignored.

Love,
Z.